Een glimlach op je gezicht is je belangrijkste accessoire

 

Van zodra een vakantiegast incheckt in het hotel, begint zijn of haar vakantie. Een positieve ervaring aan de receptie zorgt meteen voor een ontspannen gevoel. Een glimlach en geduld van een warme receptionist kan wonderen doen na een lange en vermoeiende rit.

 

Ook tijdens de vakantie ben je als receptionist het aanspreekpunt van onze vakantiegasten. Je geeft hen meer informatie over het hotel en de streek en helpt hen indien nodig bij klachten. Bij het uitchecken ben jij tot slot degene die hen een fijne terugreis wenst.

 

Intersoc Sankt Moritz high res-312-min.jpg

 

Taken en profiel 

 

Taken Profiel

In- en uitchecken van vakantiegasten

Je bent minstens al een keer meegegaan als vrijwilliger in een andere functie

Interne en externe telefonie

Je bent minstens 18 jaar oud bij de start van je opdracht

Verstrekken van hotel- en streekinformatie

Je bent meertalig (NL en FR of DU afhankelijk van de bestemming)

Verkoop van postzegels, postkaarten, souvenirs, ...

Je kan vlot met een computer overweg

Inschrijven van gasten voor wandelingen, excursies en lunchpakketten

Je hebt relevante ervaring (geen vereiste, wel een pluspunt)

Administratie opvolgen van uitleenmateriaal en waarborgen Je bent klantvriendelijk, discreet en geduldig
Behandelen of doorgeven van klachten Je hebt een verzorgd voorkomen
Administratieve taken (printen en kopiëren)  

 

 

Nieuwsbrief

Wil je graag op de hoogte blijven van onze promoties, toffe trips en het laatste nieuws over Intersoc? Schrijf je dan nu in op onze vakantie-nieuwsbrief en wij zorgen voor Intersoc-nieuws in je mailbox.

x