In elk van onze hotels werkt een ploeg van seizoenswerkers die gedurende het hele winter- of zomerseizoen alles in goede banen leidt. Topprioriteit is onze vakantiegasten een uitstekende dienstverlening te bieden.

 

Tijdens de winter zijn onze hotels open van december tot en met de paasvakantie. Het zomerseizoen loopt van juni tot en met september. Tijdens de herfstvakantie ontvangen twee van onze hotels vakantiegasten.

 

Functies

 

Onze seizoenswerkers werken onder andere mee als:

 

 

Een overzicht van onze huidige vacatures vind je hier.

 

DSC_6643 rb-min.jpg

Een hulpkok in Hotel Harrachov in Harrachov, Tsjechië

 

 

Werkregeling

 

Al onze functies zijn voltijds. Als hotelmedewerker werk je 38 uur verspreid over zes dagen, verdeeld over twee à drie shiften per dag.  Per zes gewerkte dagen heb je recht op een volledige vrije dag. Het concrete uurrooster krijg je ter plaatse.

 

Je staat onder leiding van een dienstchef of de hoteldirectie. Je wordt geëvalueerd op bekwaamheid, discipline, motivatie en samenwerkingsvermogen. Zelf geef je leiding aan één à drie vrijwilligers.

 

Contract en verloning

 

Seizoenswerkers krijgen een contract van bepaalde duur aangeboden, dat wordt opgesteld volgens de Belgische wetgeving. Alle Belgische regelingen in verband met sociale zekerheid en fiscaliteit blijven dan ook van toepassing. Het loon wordt berekend volgens de Belgische cao horeca.

 

Een aantal medewerkers zoals F&B managers, hotelbeheerders, hoteldirecteurs en chef-koks wordt aangenomen onder een contract van onbepaalde duur.

 

Bovenop het loon, zorgen we ook voor:

 

  • vervoer naar en van onze hotels,
  • verblijf in volpension of all-in,
  • verzekering in arbeid en vrije tijd,
  • kosteloze verzorging in de eigen medische dienst,
  • gratis huur van sport- en skimateriaal.

 

Profiel

 

Voor sommige functies is een bepaald diploma of ervaring vereist, bijvoorbeeld als kok, hulpkok en huismeester. Ook voor functies als restaurantmedewerker, schoonmaker, afwasser en plongeur is ervaring een pluspunt, maar geen vereiste. We bieden steeds een opleiding ter plaatse aan, ongeacht de functie.

 

Wat minstens even belangrijk is, is klantvriendelijkheid en samenwerkingsvermogen. Een positieve ingesteldheid, het correct naleven van de huisregels, een goede motivatie en de bereidheid samen te werken met de collega's bepalen mee of  je een positieve evaluatie krijgt of niet. 

 

IMG_1002-min.jpg

Een balieverantwoordelijke in Hotel Harrachov in Harrachov, Tsjechië

 

Solliciteren

 

Zin gekregen om je op te geven voor een avontuurlijke job bij Intersoc? Bekijk dan zeker onze vacatures. Vind je je gewenste functie niet? Dan kan je alsnog solliciteren, want we leggen ook werfreserves aan. 

 

Solliciteren doe je via ons online formulier of via personeelsdienst@intersoc.be

 

De verdere procedure loopt als volgt:

 

  • eerste selectie op basis van cv en motivatiebrief,
  • selectiegesprekk(en) op het hoofdkantoor in Brussel,
  • voor kaderfuncties volgt een assessment door een extern bureau,
  • bij positieve evaluatie: voorstel van opdracht en contract.

Nieuwsbrief

Wil je graag op de hoogte blijven van onze promoties, toffe trips en het laatste nieuws over Intersoc? Schrijf je dan nu in op onze vakantie-nieuwsbrief en wij zorgen voor Intersoc-nieuws in je mailbox.

x